środa, 3 października 2012

Budyniowa kasza jaglana. Z bacinym dżemem truskawkowym.

 Budyniowa kasza jaglana ze startą gruszką ( w środku), babcinym dżemem truskawkowym, 
żółtą śliwką, suszonymi śliwkami, i orzechami włoskimi.

Po udanym debiucie owsianki z budyniem, postawiłam na kaszę jaglaną. Dlaczego ta, miałaby nie być tak pyszna jak płatki owsiane?. Zrobiłam. I nie żałuję! Bo w smaku, w żaden sposób nie odbiega od tej pierwszej. Do tego otwarty , babciny dżem truskawkowy (mega słodki!), sprawia, że to śniadanie nie potrzebuje dużo więcej składników:)
 Solidna porcja, z racji tego, że dzisiaj druga jazda, drugi wyjazd na miasto:) Mam nadzieję , że dziś będę lepszym kierowcą:)

2 komentarze:

  1. A budyniowej jaglanki to jeszcze nie robiłam. Musi być wspaniała w smaku :) Przyszłam do Ciebie na takie śniadanie :D
    Powodzenia na kursie jazdy!

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam! uwielbiasz wszystko, co budyniowe

    OdpowiedzUsuń